Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Nisan 2011 Cuma

bostancı

[benim dilim çok uzadı,biliyorum]
[kent ağzını açtı]

Bostancı'da kıyıda bir otopark.ardındaki ıssız sokak(!) Çok da ıssız değil tamam,ama iskelenin ardında bulunan 'iskele sokak' kullanıcıları çok fazla olunca kasadar sokak bir anda yanlızlığa bürünüyormuş gibi. Sadece arabalar ve bir kaç tane de çevre sakinlerini görmüştüm.
Ne de güzel bir sahil...çevre sakinleri yürüyor,bisiklete biniyor,çok da uzağında olmayan bir küçük koyda da yelken yapılıyor [imiş ben göremedim]
Üstelik trene de çok yakın...

Eskiden bu sahilde yüzülürmüş...kaynak araştırması yaparken bir sürü fotoğrafını gördüm buranın eskiye dair..siyah-beyazlar.

Kurduğum düş de böyleydi...yeniden yüzülen[yüzen bir sahil[iskele
her şeye dil çıkarırcasına
...

Not: aklıma büyüdüğüm şehirde yüzülen[ne yazık ki eskiden] kordon geldi. Gitsem de orda da bir şeyleri değiştirsem...
rüya bu ya belki gerçek olur...
dimi İzmir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder