Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Ocak 2011 Salı

.git

bilgisayarı bir gün hayatımdan çıkarabilcek miyim bilmem!
hem gitsin istiyorum hem de kalsın...bugün ki tembelliğimi ona m vermek lazım,bilemedim. karar veremedim seni hayatımdan çıkarmaya...
her yıl başı birileri eksiliyor hayatımdan..sanırım genelde 'nasıl başlarsa öyle gider' değil, ben de 'nasıl bitirdiysen öyle biter' işliyor...
bazen hiçbirinizi tanımak istemiyorum...hepiniz dünyamdaki oyuncularım olarak kalın! of çok bencilim...e mahkumluğumu ilelebet sunuyorum önüme...yalnızlık mahkumu
aslında çok çocukça tüm düşlerim..uzaktan izlediğim,iç geçirdiğim kadarıyla benim olun,benimle olun oyun.caklarım.
çok rengin,çok şeklin,düşün olduğu hikayenizin içindeki mahkum olmalıydım belki.
bundan sonraki rolüm bu.. ama bazen her şey istediğin gibi olmuyor
kalıveriyorsun
bir bakmışsın 'hoşçakal demişsin
..
ne büyük yalan
hoşça kalınmıyor okuyucu
biliyorsun
ve evet bu ara korkutuyorsun
bir gün sen de gitme..olur mu?
gelenek bu ya
gidersen
'hoşçakal'
olurmu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder