Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Ocak 2011 Çarşamba

k.Art


Nildenb.

şimdi bu yazılar biraz noktasız olucak..(hayır!derken istemsiz noktacılar geldi!) işaretsiz*

yeni yıl kartı yapıcam annemlere üzerinde İstanbul ve Paris silüeti olucak iyi de İstanbul senin Paris senin onlar için ne yapıcaksın kıskanmıstım belki evet itiraf ediyorum ve sözlerimi bu gelen kartla geri alıyorum İstanbulda gelen ilk yeniyıl kartım içindekiler umut vaat eden cümleler biraz dikkat Nildenb
Paris aşkmeşk deyince aklıma birden çok eski olmayan ama araya sıkışmış bi hikaye geldi akla ah Eiffelin tepesinden gelen ilk mesaj sanırım ikincisi de yolda :D
devamı gelicek deyince 14 şubat geldi aklıma anlamsız ama öyle bir şey var işte yani neyse 2010 14 Ş geldi aklıma ah

sonra

je ne veux pas travailler
je ne veux pas déjeuner
je veux seulement l'oublier
et puis je fume

diye giden çok sevdiğin Pink Martini şarkısının bu tembel cümlelerini öğretmeye ve tabi ki öğrenmeye çalıştığımız zaman erasmus mülakat arifesi
sonra senin panik anların
domuz gribi oluşun
ve yazın ortasında zatüreye kapılışın falan
seni hep hasta ve panik hatırlıcam naber ? :D

ve artık bu tembel şarkı sözlerini ruhuma hiç uymayan bir şekilde ezbere biliyorum:P
Paris je t'aime filmindeki hikayelerden hangileri senin olucak bakalım
hikayen bol olsun

hoşçakal
İstanbul
demek vaktidir


notçuk: noktasız yazmak çok zor ...imiş
kelimeler noktalı zaman noktasız 'olmuyor galiba..
ha bir de o mutlu yıllar 2011 değil, Nesrin,Eylül bişi olucak..zor gelmiş farkettim :P
bir de bir de derken...isminin bir daha yanındakiyle karıştırılmayacağı arkadaşların olsun,yoksa kıskanırım çok biliyosun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder